FAQ

Informacje dla partnerów

Tak, prowizja od sprzedaży jest pobierana, o szczegóły możesz zapytać pisząc do nas na adres modownia@wgo.pl ; lub dzwoniąc 61 8319219 lub 517190694

Informacje dla kupujących

Działalność gospodarcza nie jest wymagana. Możesz bez problemu zarejestrować się i kupować jako klient detaliczny.
Brak odpowiedzi jeszcze
Oczywiście, można założyć konto na Modownia.pl Wystarczy, że w górnym prawym rogu strony głównej wybierzesz ikonę ZAREJESTRUJ SIĘ a następnie przejdziesz przez szybki proces rejestracji wymagający podania adresu e-mail i hasła lub połączenia przez social media. Dzięki założeniu swojego profilu możesz:
  • dodawać rzeczy do sekcji ulubione
  • mieć dostęp do listy ostatnio przeglądanych produktów
  • łatwo i szybko dokonać kolejnych zakupów
Aby usunąć konto na Modownia.pl, wystarczy na stronie wybrać opcję “Usuń konto”. Po potwierdzeniu zgodności - konto zostanie automatycznie dezaktywowane.
Wszelkie szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce Polityka Prywatności.
Tak, posiadamy możliwość dokonywania zakupów stacjonarnie.
Na naszej stronie możesz przejrzeć i porównać oferty wielu sklepów i marek. Jednak po dokonaniu decyzji na temat zakupu zostaniesz przeniesiona/ny na stronę wybranej marki lub sklepu, który określa także rodzaje płatności.
Za cały proces logistyczny odpowiada sklep, u którego złożyłaś/łeś zamówienie. Wszystkie informacje na temat przesyłki otrzymasz mailowo od wybranego sklepu. Modownia.pl nie pośredniczy w takiej czynności.
Zwrotu środków finansowych dokonuje sklep u którego zakupy zostały sfinalizowane, Modownia.pl nie pośredniczy w takiej czynności.

Realizacja zamówienia

Zamówienia realizujemy od 1 do 3 dni roboczych.
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.
Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować. Można dokonać zakupu bez rejestracji jednak, aby być na bieżąco zachęcamy zarejestrowania się na naszej platformie Modownia.pl.
Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Odstąpienie od umowy - zwrot towaru

Zwroty i reklamacje towaru procedujesz ze sklepem u którego został zakupiony produkt - najłatwiej sprawdzając korespondencję mailową dotyczącą zamówienia. Modownia.pl nie pośredniczy/uczestniczy w tym procesie.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu
Koszt zwrotu pokrywa Kupujący.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania zwrotu.
Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne aby umieścić informacje na temat zamówienia oraz dane klienta który złożył zamówienie wraz z nr konta na który ma być dokonany zwrot pieniędzy za zamówienie.
Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.

Reklamacje

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni, informujemy mailowo jaka jest decyzja producenta na temat odesłanej reklamacji.
Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt lub wysyłka nowego modelu produktu nastąpi w ciągu 14 dni.

Inne pytania

Zamówienia płatne przy odbiorze lub opłacone za pośrednictwem PayU/PayPal realizujemy w ciągu 3 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym przesyłki nadajemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym, w związku z tym czas realizacji może się wydłużyć do 5 dni roboczych. Zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są realizowane w następnym dniu roboczym. Nie wysyłamy paczek w soboty, niedziele oraz święta.
Platforma Modownia.pl oferuje Państwu ubrania wielu producentów, dlatego nie należy sugerować się tylko rozmiarem z metki, który podawany jest w opisie towaru. Większość produktów posiada swoją własną rozmiarówkę.

W celu idealnego doboru rozmiaru proponujemy zmierzyć swoje dotychczas noszone ubrania, w których czujecie się najwygodniej. Jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie od „mierzenia się

Trwa ładowanie...